В зв’язку з набранням чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 №681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» змінилися бланки повідомлень про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

Ознайомитись з бланками можна нижче:

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-01_new/27-01.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-02_new/27-02.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-03_new/27-03.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-04_new/27-04.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-05_new/27-05.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-06/27-06.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-09/27-09.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-10/27-10.pdf

https://cnap.rada.te.ua/images/office/files/1zal/A-27-11/27-11.pdf

Шановні батьки!

В Центрі надання адміністративних послуг можна отримати комплексну послугу «єМалятко».

Якщо прізвища в подружжя однакові – документи може подати один з батьків, якщо різні прізвища, необхідна присутність обох батьків.

 Для цього необхідно при зверненні подати:

-паспорти обох батьків (якщо паспорти у вигляді ID – картки – потрібна інформація про реєстрацію місця проживання);

-оригінал медичного свідоцтва про народження або смс-повідомлення з номером медичного висновку.

Крім того, необхідно мати наступну інформацію:

  • індивідуальні податкові номера обох батьків;
  • інформація зі свідоцтва про шлюб;
  • УНЗР одного з батьків для присвоєння УНЗР дитині (номер внесено до біометричного закордонного паспорту або паспорту у вигляді ID-картки);
  • реквізити банківського рахунку у форматі IBAN (для отримання допомоги на дитину)

           Важливо! Для отримання допомоги на дитину обов’язкова присутність того з батьків хто буде її отримувати (матері)!

  • дві електронних адреси батьків та номери їх мобільних телефонів.

З метою економії часу та сили молодих батьків пропонуємо скористатися попереднім онлайн записом (запис за посиланням: https://cnap.rada.te.ua/registration?view=entrytime&hall=1)

Про втрату чинності окремих розпоряджень міського голови

31.05.2021р.

№109

Про втрату чинності окремих

розпоряджень міського голови

Враховуючи покращення епідеміологічної ситуації на території Тернопільської міської територіальної громади, зменшення кількості захворювань на covid-19, з метою створення сприятливих умов для подачі звернень чи запитів:

1. Вважати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від 16.03.2020 №79 «Про організацію роботи Тернопільської міської ради в умовах карантину» та від 25.03.2021 №63 «Про організацію роботи Тернопільської міської ради в умовах карантину».

2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського головикеруючого справами Івана Хімейчука.

Міський голова                                              Сергій НАДАЛ

         До відома суб'єктів господарювання!

Інформуємо, що, в зв'язку  із завершенням реорганізації структури Тернопільської обласної державної адміністрації, через центр надання адміністративних послуг

відновлюється прийом звернень для отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів.

        Підстава: Лист управління розвитку інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації