- Деталі
24.10.2025 року Уряд ухвалив зміни до постанови КМУ №560, які передбачають автоматичне продовження відстрочок, цифрову форму як основний спосіб оформлення, а також можливість подавати заяви на відстрочки в ЦНАП.
80% відстрочок можуть бути оформлені через мобільний застосунок Резерв+.
Заяви подаються через застосунок Резерв+ або в ЦНАП (залежно від категорії відстрочки).
У ЦНАП не здійснюється:
Автоматичне продовження відстрочок
Взяття особи на військовий облік
Оновлення військово-облікових даних
Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів
Оформлення відстрочки особам, передбаченим п.1 (бронювання) та п.п. 16-23 (держслужбовці, політики, ), Дипломати, судді тощо) ч.1 ст. 23 Закону про мобілізацію
Під час звернення до ЦНАПу заявнику необхідно мати з собою оригінали документів:
- Паспорт громадянина України
- РНОКПП (ідентифікаційний код)
- Військово-обліковий документ (за наявності)
- Документи, що засвідчують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку. Згідно додатку 5 Постанови КМУ №560
У заявника має бути обов'язково зареєстрована електронна пошта!
Заяву на відстрочку громадянин подає особисто. Подання заяви представником суб’єкта звернення не допускається!
Важливо наголосити, що відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві та доданих до неї документів, несуть виключно суб’єкти звернення.
ЦНАП - фронт офіс для прийому заяв на отримання відстрочки та видачі результату послуги.
Адміністратор ЦНАП формує заяву на підставі поданого пакета документів засобами порталу ДІЯ. Заява з пакетом документів надходить в електронній формі ТЦК та СП, який є суб’єктом надання послуги та приймає рішення щодо надання відстрочки чи відмову у її наданні. Рішення про надання відстрочки відображатиметься у «Резерв+» заявника та в особистому кабінеті адміністратора ЦНАП. Відмова у наданні відстрочки надійде суб’єкту звернення на електронну пошту, зазначену у заяві.
- Автоматичне продовження відстрочки
Отже, всі відстрочки, підстави для яких можна підтвердити в державних реєстрах або які не можуть змінитися з часом, будуть продовжуватись автоматично. Це робить процес прозорим, без потреби повторно збирати документи і подавати заяву.
Відстрочки автоматично продовжуються для таких категорій:
- Люди з інвалідністю.
- Тимчасово непридатні до служби.
- Батьки трьох і більше дітей до 18 років.
- Батьки дитини з інвалідністю до 18 років.
- Батьки повнолітньої дитини з інвалідністю I чи II групи.
- Ті, хто має дружину або чоловіка з інвалідністю I чи II групи.
- Ті, хто доглядає за батьком або матір’ю з інвалідністю (своїми або чоловіка/дружини).
- Жінки та чоловіки, які виховують дитину до 18 років, якщо їхній чоловік або дружина служить у війську.
- Студенти денної або дуальної форми, які здобувають вищий рівень освіти, а також докторанти й інтерни.
- Наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, які викладають і працюють за основним місцем не менш як на 0,75 ставки.
- Люди, чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час бойових дій чи під час дії воєнного стану.
- Родичі Героїв України, відзначених посмертно за мужність під час Революції Гідності.
- Особи, незаконно позбавлені волі через агресію РФ.
- Військові, звільнені з полону.
2. Оформлення онлайн у «Резерв+»
- Люди з інвалідністю.
- Тимчасово непридатні до служби (за наявності постанови ВЛК в електронному вигляді).
- Батьки трьох і більше дітей до 18 років в одному шлюбі.
- Батьки дитини з інвалідністю до 18 років.
- Батьки повнолітньої дитини з інвалідністю I чи II групи.
- Ті, хто має дружину або чоловіка з інвалідністю I чи II групи.
- Жінки та чоловіки, які виховують дитину до 18 років, якщо їхній чоловік або дружина служить у війську.
- Студенти денної або дуальної форми, які здобувають вищий рівень освіти, а також докторанти й інтерни.
- Наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, які викладають і працюють за основним місцем не менш як на 0,75 ставки.
Варто зауважити, що Перелік буде розширюватись.
- Деталі
Національна академія Національної гвардії України є одним із провідних вищих військових навчальних закладів у системі Міністерства внутрішніх справ України, що здійснює підготовку професійних офіцерських кадрів для Національної гвардії України та інших військових формувань держави.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.11.2024 року № 1209-р «Про схвалення Стратегії ветеранської політики на період до 2030 року та затвердженого операційного плану заходів з її реалізації у 2024-2027 роках» інформуємо військовослужбовців системи МВС України, ветеранів війни, які визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби та осіб з інвалідністю про розширення можливостей проходження служби у Національній гвардії України та можливість працевлаштування у навчальному закладі.
Працевлаштування вищезазначеної категорії осіб здійснюється на підставі частини шостої статті 20, частини дев’ятої статті 23 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», пункту 29-1 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженого Указом Президента України від 10 грудня 2008 року
№ 1153 та наказу МВС України від 07.03.2025 року №159 «Про затвердження Переліку посад, що можуть бути заміщені військовослужбовцями, які визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби».
Більш детальну інформацію щодо навчального закладу можна отримати на офіційному сайті: https://nangu.edu.ua/.
У разі зацікавленості у працевлаштуванні та проходженні військової служби можна звернутися за телефоном гарячої лінії: 068-374-18-76.
- Деталі
У Центрі надання адміністративних послуг триває надання послуг з використанням спеціального комплексу «Мобільний кейс» з метою організації та забезпечення доступності й підвищення якості надання адміністративних послуг для мешканців Тернополя за місцем перебування суб’єктів звернення певних категорій осіб, в тому числі осіб з інвалідністю.
Затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора. Зокрема, для мешканців доступні 37 видів послуг, ознайомитись з переліком яких можна тут.
Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»:
понеділок, вівторок – з 9.00 по 12.00 год;
четвер – з 14.00 по 16.00 год.
Нагадаємо, надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора виключно в межах м. Тернополя за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, у закладі соціальної сфери).
Категорії осіб, які мають право на отримання послуг з використанням «Мобільного кейсу» відповідно до цього Порядку:
- люди, які досягли 80-річного віку;
- люди з інвалідністю 1 групи;
- люди, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись;
- люди, які перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах м. Тернополя.
Дія Порядку поширюється на внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на території міста Тернополя.
Ознайомитись із Порядком надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» можна тут.







