Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Підприємництво
Суб'єкт надання послуги Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
Шифр послуги Н-10-03-02
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

10 календарних днів

Результат надання

Погодження режиму роботи торгових кіосків, тимчасових споруд, автопричепів, лотків на території Тернопільської міської територіальної громади або вмотивована відмова з вхідним пакетом документів.

Вичерпний перелік документів

1.Заява встановленої форми.

2. Витяг з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця (формує та долучає до пакету документів посадова особа відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів).

3. Копія паспорта прив’язки тимчасової споруди, погодженого з управлінням містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради.

4. Копія документа, що засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою.

5. Копія рішення про державну реєстрацію потужності, виданого управлінням Держпродспоживслужби в м. Тернополі (для продовольчих товарів);

6. Погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується (для продовольчих товарів).

7. Копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів.

8. Копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території, укладеної із спеціалізованим підприємством, або зобов’язання про самостійне прибирання

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи