На виконання розпорядження міського голови від 25.03.2021 №63

«Про організацію роботи Тернопільської міської ради в умовах карантину»   тимчасово призупинити роботу з відвідувачами у приміщеннях Тернопільської міської ради

Вхідний пакет документів (заява з документами) просимо направляти рекомендованим листом з описом вкладення на адресу ЦНАПу

(м.Тернопіль, вул. Кн.Острозького, 6, 46025)

       Бланки заяв можна знайти на сайті ЦНАП за посиланням https://cnap.rada.te.ua/

в розділі "Послуги" обравши необхідну послугу.

       Для отримання консультацій звертайтесь в телефонному режимі :

зал 1 -сектор надання адміністративних послуг – 0674472741,

зал 2 -сектор дозвільних процедур – 0674472998,

зал 3 – сектор надання неадміністративних послуг – 0674473357

зал 5 – паспортні послуги - 0674472893

рецепція – 0674472895, 0800303520.

      Вибачте за незручності. Дякуємо за розуміння!

Увага! Згідно рішення сесії Тернопільської міської ради 8/2/46 від 18.12.2020

змінено переліки документів для отримання адміністративних послуг,

суб'єктом надання яких є відділ земельних ресурсів.

З переліком документів можна ознайомитись за посиланням в додатку до рішення - 

https://ternopilcity.gov.ua/app5/8_2_46.docx

 

У зв'язку із закриттям державної архітектурно-будівельної інспекції України в Тернопільській області

надання консультацій представниками управління в приміщенні ЦНАП тимчасово призупинено.

eMaliatko

    З приємністю повідомляємо, що сьогодні вперше у Центрі надання адміністративних послуг у місті Тернополі вручено свідоцтво про народження дитини в рамках надання комплексної послуги єМалятко.

Нагадаємо, що ми прагнемо допомогти батькам звільнитися від зайвої  паперової тяганини і надати їм можливість насолоджуватись материнством і батьківством! Користуючись комплексною послугою єМалятко батьки отримують ряд переваг, адже для замовлення послуги заповнюється тільки одна заява, подається мінімум документів, що суттєво економить час та сили молодих батьків.

Для зручного планування свого часу Ви можете здійснити попередній запис на прийом в електронну чергу за наступним посиланням - Сектор надання адміністративних послуг

До уваги суб’єктів звернень!

З 1 січня 2021 року Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна», що здійснює друк паспортів,

змінює вартість бланків біометричних документів при оформленні паспорта громадянина України (ID-картки) та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Відповідно до внесених змін, нові суми бланків біометричних документів складатимуть:

  • При оформленні ID-картки (до 20 робочих днів) – 363 грн. (раніше 345 грн.)
  • При оформленні ID-картки (до 10 робочих днів) – 489 грн. (раніше 471 грн)
  • При оформленні закордонного паспорта (до 20 робочих днів) – 694 грн. (раніше 682 грн.)
  • При оформленні закордонного паспорта (до 7 робочих днів та до 3 робочих днів у разі наявності підстав*) – 1046 грн. (раніше 1034 грн)

Особи, які здійснили оплату за виготовлення паспорта громадянина України (ID-картки) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон

до 31.12.2020, але заяву для оформлення документів ще не подавали, матимуть можливість здійснити доплату за оформлення документів за тарифами,

що діють на момент подачі відповідних заяв.