Заява про надання компенсації подається на кожен пошкоджений об’єкт окремо. Для заповнення заяви засобами Порталу ДІЯ необхідно пред’явити або подати: 1. Документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України або повноваження його представника; 2. Контактні дані (номер телефону, адресу електронної пошти); 3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника; 4. Номер спеціального рахунка (за стандартом IBAN) отримувача компенсації для виплати компенсації; 5. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що пошкоджене; 6. Документ, який посвідчує наявність пріоритетного права на отримання компенсації: - посвідчення учасника бойових дій, - посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, - посвідчення особи, визначеної частиною першою статті 10, частиною першою статті 101 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; - документ, який засвідчує, що особа призвана на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 65 “Про загальну мобілізацію” та якій не надано статус учасника бойових дій; - посвідчення особи з інвалідністю I та II групи; - посвідчення багатодітної сім’ї; - документи, що засвідчують статус батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу; прийомних батьків; патронатних вихователів; осіб з числа дітей сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; опікуна/піклувальника). 7. Згода співвласників об’єкта нерухомого майна на отримання компенсації заявником (у разі спільної власності на об’єкт нерухомого майна), що надається за вибором заявника: - в електронній формі – засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка порталу Дія (Дія); - у паперовій формі, нотаріально посвідченій, – комісії. |