1.Для отримання довідки про перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради: 1.1.Заява встановленого зразка. 2.Для осіб, які не пройшли щорічну перереєстрацію перебування на квартирному обліку та не поновили облікові дані: 2.1.Технічний паспорт на житлове приміщення. 2.2. Договір найму(оренди), піднайму жилого приміщення (за наявності). 2.3. Довідки про те, чи перебуває заявник та члени його сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи. 2.4. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) на заявника та членів його сім’ї (для мешканців м. Тернополя з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації», для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації). 2.5. Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, - копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним. 2.6. Один з передбачених Податковим кодексом України документ з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті). 2.7. Документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, тощо). 3.Пільгові документи, що посвідчують право заявника на пільги згідно законодавства (за наявності). 4. Для внутрішньо переміщених осіб, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при виконавчому комітеті міської ради осіб з числа учасників бойових дій та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: 4.1. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій; 4.2 Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видану згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509). 3.Для отримання довідки про не перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради: 3.1.Заява встановленого зразка. 3.2.Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, - копії свідоцтв про народження). |