Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги А-11-02
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 15:00

Строк надання

30 календарних днів

Результат надання

Рішення виконавчого комітету про взяття на квартирний облік у виконавчому комітеті міської ради за місцем проживання, повідомлення про взяття на квартирний облік  або відмова

Вичерпний перелік документів

1.   Заява встановленого зразка.

2.   Технічний паспорт на житлове приміщення.

3.Акт обстеження житлових умов заявника (з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок), виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

4.  Договір найму(оренди), піднайму жилого приміщення (за наявності).

5.  Довідки  про  те,  чи  перебуває заявник та члени його сім’ї на квартирному обліку  за  місцем  роботи.

 6. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) на заявника та членів його сім’ї (для мешканців м. Тернополя з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації», для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації).

7. Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, - копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним.

8. Один з передбачених Податковим кодексом України  документ з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

9.  Документи, видані органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, тощо).

10.Пільгові документи, що посвідчують право заявника на пільги згідно законодавства (за наявності)

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)