Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-15
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 календарних днів

Результат надання

Рішення виконавчого комітету про взяття на облік громадян, які бажають вступити до житлово-будівельного кооперативу, зняття з обліку або вмотивована письмова відмова

Вичерпний перелік документів

1.Заява встановленого зразка.

2. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію  (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

3. Акт обстеження житлових умов заявника (з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок), виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

4. Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для непрацевлаштованих), пенсійне посвідчення(для пенсіонерів) подаються   на всіх повнолітніх членів сім’ї, які включені у склад сім'ї для зарахування на квартирний облік.

5.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).

5.1. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади).

6. Свідоцтва про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

7. Свідоцтва про народження дітей.

8. Паспорти громадян  України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію).

8.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

9. Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

10.Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

11.Судові рішення щодо набуття або зміни імені, підтвердження фактів (при наявності).

12.Документи про встановлення батьківства (при наявності). 

13. Реєстраційні номери облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів), не пред'являються  у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки).

Вказані документи пред’являються  на всіх членів сім'ї.

14.Пільгові  документи, що посвідчують право заявника на пільги згідно законодавства (за наявності).

Зняття з обліку

1.Заява встановленої форми.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи