Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-10
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 календарних днів

Результат надання

Ордер на жиле приміщення у будинках державного або громадського житлового фонду, або мотивована письмова відмова.

Вичерпний перелік документів

1. Заява встановленого зразка

2. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

3. Договір найму житлового приміщення (укладеного з попереднім наймачем) з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок або інформація (довідка) з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про відсутність такого договору (у випадку зняття з реєстрації наймача або в разі смерті наймача).

4. Документ  про відкриття особового рахунку з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок (у випадку  зняття з реєстрації наймача або в разі смерті наймача).

5.Витяг з рішення виконавчого комітету про надання житла, виданий архівною установою  (у випадку зняття з реєстрації наймача або в разі смерті наймача).

6.  Документи, які підтверджують поважність причин недотримання терміну дії ордеру  для реєстрації за місцем нового проживання (у випадку пропущення терміну реєстрації, визначеного законодавством), при наявності.

7. Ордер (у випадку недотримання терміну дії ордеру  для реєстрації за місцем нового проживання).

8. Довідка про відсутність реєстрації права власності на квартиру, на яку переоформлятиметься ордер, станом на 29.12.2012 року, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (у випадку зняття з реєстрації наймача або в разі смерті наймача).

8.1.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади) на будинок (квартиру) станом на 29.12.2012 року з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (у випадку зняття з реєстрації наймача або в разі смерті наймача).

9.Свідоцтво про смерть попереднього наймача (в разі смерті наймача).

10.Паспорт громадянина  України попереднього наймача, а саме сторінок, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію (в разі зняття з реєстрації попереднього наймача).

      10.1. При навності у попереднього наймача паспорта громадян  України у формі ID-картки необхідно прид'явити довідку  про реєстрацію місця проживання особи та довідку з попереднього місця проживання в квартирі на яку переоформляється ордер про зняття його з реєстрації.

11.Свідоцтва про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

12.Свідоцтва про народження дітей.

13.Паспорти громадян  України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, сімейний стан, реєстрацію).

13.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

14.Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

15.Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

16.Судові рішення щодо набуття або зміни  імені, підтвердження фактів (при наявності).

17.Документи про встановлення батьківства (при наявності).

18.Документи, які підтверджують родинні відносини попереднього наймача та заявника.

 Вказані документи пред’являються  на всіх членів сім'ї.

19. Реєстраційний номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційного  номера) заявника (не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки).

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи