Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Підприємництво
Суб'єкт надання послуги Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
Шифр послуги Н-10-04-03
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

10 календарних днів

Результат надання

Погодження режиму роботи сезонного об’єкта сфери торгівлі, послуг, відпочинку та розваг на території м. Тернополя та парків або мотивована відмова з вхідним пакетом документів.

Вичерпний перелік документів

1.Заява встановленої форми.

2.  Копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету.

3. Копія паспорта прив’язки сезонного об’єкта сфери торгівлі, зареєстрованого в  управлінні містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради.

4. Копія документа, що засвідчує право користування земельною ділянкою.

5. Копія договору на забезпечення комплексного благоустрою при здійсненні підприємницької діяльності в закладах торгівлі та побутового обслуговування в м. Тернополі, укладеного з управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи