Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-20-01
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 днів

Результат надання

Витяг з рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради.

Вичерпний перелік документів

Працівники бюджетної сфери та комунальних підприємств міста Тернополя

1.Заява встановленої форми.

2.Копії паспортів громадян України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію) або інших документів, що посвідчують особу на всіх членів сім’ї.

3.Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган) на всіх членів сім'ї.

4.Копія свідоцтва про зміну прізвища, імені та по- батькові (якщо вони були раніше змінені).

5.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію  (форма № 3).

6. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації».

7. Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з ЖЕКу про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї, довідка з місця навчання для членів сім’ї, які навчаються за межами м.Тернополя.

8.Довідка з місця роботи про стаж роботи у бюджетній сфері або в комунальному підприємстві, організації.

Молоді сім’ї та одинокі молоді громадяни до 35 років включно, інваліди I-II групи, багатодітні сім’ї

1.Заява встановленої форми.

2.Копії паспортів громадян України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію) або інших документів, що посвідчують особу на всіх членів сім’ї.

3.Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган) на всіх членів сім'ї.

4.Копії документів, які підтверджують відповідний статус (для інвалідів I-II групи, багатодітних сімей).

5.Копії свідоцтв про народження дітей, довідки з місця навчання  (для багатодітних сімей).

6.Копія свідоцтва про шлюб (для молодих сімей).

7.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію  (форма № 3).

8.Довідки  про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації».

9.Довідка  з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з ЖЕКу про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи