Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-09-03
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 календарних днів

Результат надання

1. Ордер на службову квартиру.

2. Рішення виконавчого комітету про видачу ордера на службову квартиру або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету.

Вичерпний перелік документів

1.     Заява від адміністрації підприємства, установи, організації про видачу ордера на службову квартиру (форма заяви додається).

2.     Заява на видачу ордера встановленого зразка.

3.  Витяг з протоколу спільного засідання адміністрації та профспілкового комітету про надання службової квартири.

4.Витяг з рішення виконавчого комітету про реєстрацію квартири в якості службової, виданий архівною установою.

5.Довідка про те, що службова квартира вільна з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок.

6.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

7.Акт обстеження житлових умов працівника, який отримує службову квартиру (з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок), виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

8. Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для непрацевлаштованих), пенсійне посвідчення(для пенсіонерів) подаються   на всіх повнолітніх членів сім’ї.

9.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх зареєстрованих членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).

9.1. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади).

10. Свідоцтва про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

11. Свідоцтва про народження дітей.

12. Паспорти громадян  України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію)

12.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

13. Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

14. Свідоцтва  про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

15. Судові рішення щодо набуття або зміни  імені, підтвердження фактів (при наявності).

16. Документи про встановлення батьківства (при наявності). 

17.Реєстраційні номери облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних  номерів) , не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки.

Вказані документи пред’являються  на всіх членів сім'ї.

18. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами подається згода батьків на реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років, яка підтверджується їх кваліфікованими електронними підписами або засвідчується кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)