Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-07-02
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 календарних днів

Результат надання

1. Ордер на жиле приміщення, придбане за кошти підприємства, установи, організації для забезпечення житлом працівника підприємства, установи, організації, який перебуває на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті міської ради.

2. Рішення виконавчого комітету про видачу ордера на жиле приміщення, придбане за кошти підприємства, установи, організації для забезпечення житлом працівника підприємства, установи, організації, який перебуває на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті міської ради або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету (для юридичної особи).

Вичерпний перелік документів

1.Заява від адміністрації або адміністрації та  профспілкового комітету організації (у випадку наявності) встановленого зразка.

2.Заява на видачу ордера встановленого зразка.

3.Документ  про реєстрацію права власності на квартиру (подається у випадку відсутності інформації  в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта).

4. Технічний паспорт  на квартиру.

5.Витяг з протоколу спільного засідання адміністрації і профспілкового комітету організації за місцем роботи працівника про надання житлового приміщення.

6.Контрольний список працівників, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті  (загальний, першочерговий, позачерговий) встановленої форми (додається до інформаційної картки).

7. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

8.Акт обстеження житлових умов особи, яка претендує на отримання ордеру, з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок, виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

9. Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для непрацевлаштованих), пенсійне посвідчення(для пенсіонерів) подаються   на всіх повнолітніх членів сім’ї, які включені у склад сім'ї для зарахування на квартирний облік.

10.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).

10.1. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади).

11.Свідоцтва про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

12.Свідоцтва про народження дітей.

13.Паспорти громадян України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію).

13.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

14.Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

15.Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

16.Судові рішення щодо набуття або зміни  імені, підтвердження фактів (при наявності).

17.Документи про встановлення батьківства (при наявності). 

18. Реєстраційні номери облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів) , не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки.

Вказані документи пред’являються  на всіх членів сім'ї, які будуть вписані в ордер.

19.У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами подається згода батьків на реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років, яка  підтверджується їх кваліфікованими електронними підписами або засвідчується кваліфікованим електронним

підписом нотаріуса.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)