Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-06-01
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

30 календарних днів (в окремих випадках термін розгляду звернення може бути продовжено до дати затвердження виконавчим комітетом міської ради проколу міської комісії із забезпечення житлових прав мешканців гуртожитків ).

Результат надання

Лист про погодження передачі у власність громадянам жилого приміщення у гуртожитку комунальної власності  Тернопільської міської територіальної громади  або мотивована відмова.

Вичерпний перелік документів

Заявник подає на зареєстрованих у гуртожитку членів сім’ї:

1.Заява встановленого зразка. (За неповнолітніх членів сім'ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або опікуни. Згоду на участь у приватизації дітей вони засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини.

2.Заява – згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію жилого приміщення у гуртожитку, посвідчена у встановленому законодавством порядку.

3.Ордер про надання жилої площі або договір  найму жилої площі у гуртожитку.

4.Довідка про склад сім’ї громадянина, що мешкає у жилому приміщення (кімнаті, кімнатах) у гуртожитку та займані ними приміщення з організації, яка обслуговує гуртожиток.

5.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1  місяць до дня подання документів.

6.Акт обстеження житлових умов з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок, виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

7. Довідки про невикористання права на приватизацію державного житлового фонду (про включення в списки для приватизації житла та невикористання житлових чеків) за місцем фактичної реєстрації місця проживання по м.Тернопіль та за попередніми місцями проживання після 1992 року (крім території проведення антитерористичної операції та тимчасово окупованої території) з ПАТ «Державний Ощадний банк України».

8.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) в місті Тернопіль на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).

8.1.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади).

9.Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих, крім пенсіонерів та осіб, що навчаються), на всіх повнолітніх членів сім’ї.

10. Довідки про навчання осіб, що навчаються у середніх та вищих навчальних закладах. 

11.Пенсійне посвідчення для пенсіонерів.

12.Оригінал або належним чином завірена роботодавцем копія трудової книжки (всі  сторінки) заявника та особи, яка отримувала кімнату, (за наявності), в тому числі трудова книжка або належним чином завірена роботодавцем копія трудової книжки особи, яка знята з реєстрації в  гуртожитку, однак на яку видавався ордер.

13. Свідоцтва про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

14.Свідоцтва про народження дітей (включаючи повнолітніх для встановлення родинних зв’язків).

15.Паспорти громадян України (сторінки, які містять інформацію про особи, дату видачі паспорта, реєстрацію), тимчасової посвідки на право постійного проживання для іноземців.

15.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

16.Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

17.Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

18.Судові рішення щодо набуття або зміни  імені, підтвердження фактів (при наявності).

19.Документи про встановлення батьківства (при наявності).

20.Реєстраційні номери облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів) , не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки.

Вказані документи пред’являються  на всіх членів сім'ї.

-На незареєстрованих у гуртожитку членів сім’ї:

1. Паспорти громадян  України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію) або тимчасова посвідка на право постійного проживання для іноземців.

1.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

2. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).

2.1. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) з Зборівського районного бюро технічної інвентаризації (для мешканців населених пунктів, які входять у склад Тернопільської міської територіальної громади).

3. Реєстраційні номери облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб платників податків (ідентифікаційних номерів) не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки).

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)