8
До відома суб'єктів господарювання!
З березня місяця ц.р., адміністративна послуга з видачі (переоформлення, видачі дубліката та анулювання) висновків з погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки про наявність або відсутність об"єктів культурної спадщини видає Департамент культури, релігій та національностей Тернопільської обласної державної адміністрації.
До відома суб'єктів господарювання!
З лютого місяця ц.р., відкрито нові бюджетні рахунки для зарахування надходжень до місцевих бюджетів по ККД 22012500 "Плата за надання інших адміністративних послуг" із кодом відомчої ознаки 21 "Державна санітарно-епідеміологічна служба України", згідно листа Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Тернопільській області від 19.02.2015р. № 04/435.
Лист Головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Тернопільській області додається.
Відкрито нові бюджетні рахунки для сплати платежів до бюджету. На виконання наказу Мінфіну від 31.12.14 р. № 1290 «Про затвердження Змін до бюджетної класифікації» в органах Держказначейства відкрито нові рахунки місцевих та державних бюджетів для сплати податків, зборів та інших платежів.
Датою початку здійснення операцій за новими рахунками визначено – 26.01.15 р.
Реквізити рахунків можна уточнити у Державних податкових інспекціях та відділеннях банків територіального рівня по місцю реєстрації та перебування на податковому обліку платника, або завантажити з сайту ДФС у розділі «Бюджетні рахунки».
До уваги суб’єктів господарювання
Повідомляємо, що 7 грудня 2014 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності щодо вдосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру, оформлених центральними органами виконавчої влади» №1252- VII від 13травня 2014 року.
У зв’язку з вищенаведеним Законом встановлені інші вимоги до заяви про одержання (переоформлення, одержання дубліката, анулювання) документа дозвільного характеру, що оформляється дозвільним органом.
Ознайомитись із зразками нових заяв для одержання (переоформлення, одержання дубліката, анулювання) документа дозвільного характеру можна на сайті Тернопільської міської ради («Послуги центру надання адміністративних послуг»).
Затверджено
розпорядженням міського голови
від 10.02.2014 №59
 
ГРАФІК
ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ЮРИСТАМИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ МІСТА ТЕРНОПОЛЯ
 

Питання

Прийом здійснює

Дні тижня

Будівництво

головний спеціаліст-юрисконсульт управління з питань містобудування та архітектури

понеділок 15.00 - 17.00

Землекористування

спеціаліст І-ї категорії - юрисконсульт відділу земельних ресурсів

понеділок 15.00 - 17.00

 

Соціальний захист

головний спеціаліст-юрисконсульт управління соціальної політики

вівторок 16.00 - 18.00

Питання опіки, піклування

головний спеціаліст - юрисконсульт служби у справах неповнолітніх та дітей

вівторок 16.00 - 18.00

 

Квартирний облік та приватизації жилих приміщень в гуртожитках. Житлові питання

головний спеціаліст - юрисконсульт відділу квартирного обліку та нерухомості

понеділок 15.00 - 17.00

 

Житлово-комунальне господарство та екологія

начальник юридично-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

заступник начальника юридично-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

середа 15.00 - 17.00

Транспорт, зв'язок

головний спеціаліст-юрисконсульт відділу транспорту управління транспорту, комунікацій та зв’язку

середа 15.00 - 17.00

Комунальне майно

головний спеціаліст-юрисконсульт управління обліку та контролю за використанням комунального майна

середа 15.00 - 17.00

Питання правопорядку, взаємодії з правоохоронними і контролюючими органами, дотримання місцевих правил та інших вимог, благоустрою на території міста

головний спеціаліст-юрисконсульт сектору взаємодії управління муніципальної поліції

четвер 16.00 - 18.00