Затверджено
розпорядженням міського голови
від 10.02.2014 №59
 
ГРАФІК
ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ЮРИСТАМИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
В ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ МІСТА ТЕРНОПОЛЯ
 

Питання

Прийом здійснює

Дні тижня

Будівництво

головний спеціаліст-юрисконсульт управління з питань містобудування та архітектури

понеділок 15.00 - 17.00

Землекористування

спеціаліст І-ї категорії - юрисконсульт відділу земельних ресурсів

понеділок 15.00 - 17.00

 

Соціальний захист

головний спеціаліст-юрисконсульт управління соціальної політики

вівторок 16.00 - 18.00

Питання опіки, піклування

головний спеціаліст - юрисконсульт служби у справах неповнолітніх та дітей

вівторок 16.00 - 18.00

 

Квартирний облік та приватизації жилих приміщень в гуртожитках. Житлові питання

головний спеціаліст - юрисконсульт відділу квартирного обліку та нерухомості

понеділок 15.00 - 17.00

 

Житлово-комунальне господарство та екологія

начальник юридично-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

заступник начальника юридично-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

середа 15.00 - 17.00

Транспорт, зв'язок

головний спеціаліст-юрисконсульт відділу транспорту управління транспорту, комунікацій та зв’язку

середа 15.00 - 17.00

Комунальне майно

головний спеціаліст-юрисконсульт управління обліку та контролю за використанням комунального майна

середа 15.00 - 17.00

Питання правопорядку, взаємодії з правоохоронними і контролюючими органами, дотримання місцевих правил та інших вимог, благоустрою на території міста

головний спеціаліст-юрисконсульт сектору взаємодії управління муніципальної поліції

четвер 16.00 - 18.00

 

ГРАФІК
ПРИЙОМУ ПОСАДОВИХ ОСІБ УПРАВЛІННЯОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИКОНАВЧОЇ РОБОТИ ТА АРХІВНОГО ВІДДІЛУ 
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
 

 

Надання копій рішень міської ради та виконавчого комітету

Прийом заяв для видачі архівних довідок та довідок соціально-правового характеру, архівних копій та витягів з документів, що зберігаються в архівному відділі Тернопільської міської ради

Понеділок

10.00 - 13.00

10.00 - 16.00

Вівторок

14.00 - 17.00

___

Середа

10.00 - 13.00

10.00 - 16.00

Четвер

14.00 - 17.00

___

П’ятниця 

10.00 - 13.00

___

Повідомляємо, що з 01.03.2014 прийом заяв для видачі архівних довідок та довідок соціально-правового характеру, архівних копій та витягів з документів, що зберігаються в архівному відділі Тернопільської міської ради, а також надання консультацій із зазначених питань, буде проводитись щопонеділка та щосереди з 10.00 до 16.00 у Центрі надання адміністративних послуг за адресою: м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 6

Графік прийому суб’єктів звернень керівниками виконавчих органів міської ради в центрі надання адміністративних послуг м. Тернополя

До уваги суб’єктів господарювання!

Повідомляємо, що з 10 лютого 2014 року в приміщенні ЦНАП проводить прийом головний спеціаліст управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради в понеділок та середу з 8.00-17.15. з питань:

1. Надання консультації розповсюджувачам зовнішньої реклами щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, продовження строку його дії, внесення змін у дозвіл, переоформлення, скасування, видачі дублікату дозволу.

2. Укладення, переукладення (внесення змін), скасування договорів на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває в комунальній власності.

3. Видача Актів здачі – прийняття робіт (надання послуг).