Для цього 11 жовтня на засіданні виконавчого комітету затверджено графік роботи та перелік послуг, які можна отримати з використанням спеціального комплексу «Мобільний кейс». Рішення прийнято з метою організації та забезпечення доступності й підвищення якості надання адміністративних послуг для мешканців Тернополя за місцем перебування суб’єктів звернення певних категорій осіб, в тому числі осіб з інвалідністю.

Затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора. Зокрема, для мешканців доступні 37 видів послуг, ознайомитись з переліком яких можна тут.

 

Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»:

понеділок, вівторок – з 9.00 по 12.00 год;

четвер – з 14.00 по 16.00 год.

Нагадаємо, надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора виключно в межах м. Тернополя за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, у закладі соціальної сфери).

Категорії осіб, які мають право на отримання послуг з використанням «Мобільного кейсу» відповідно до цього Порядку:

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи з інвалідністю 1 групи;
  • особи, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись;
  • особи, які перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах м. Тернополя.

Дія Порядку поширюється на внутрішньопереміщених осіб, які зареєстровані на території міста Тернополя.

Ознайомитись із Порядком надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» можна тут.

keys