Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-08
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа — з 9:00 до 13:00
Вівторок, Четвер — з 14:00 до 16:00

Строк надання

1 місяць

Результат надання

1. Повідомлення про видачу ордера на жиле приміщення в гуртожитку або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету для юридичної особи.
2. Ордер або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету з вхідним пакетом документів заявнику.

Вичерпний перелік документів

1. Заява встановленої форми.
2. Заява на видачу ордера (встановленої форми), завірена у встановленому законодавством порядку (для документів щодо видачі ордера на жилі приміщення в гуртожитку у відособлене користування сім'ї /особи).
3. Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3).
4. Акт обстеження житлових умов заявника (з ЖЕКу).
5. Довідка з місця роботи про працевлаштування (для працевлаштованих), довідки з ЖЕКу про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.
6. Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації».
7. Копії*:
7.1. Свідоцтв про шлюб (у разі перебування у шлюбі).
7.2. Свідоцтв про народження дітей.
7.3. Паспортів громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію).
7.4. Документів про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).
7.5. Свідоцтва про зміни прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).
7.6. Судового рішення щодо набуття або зміни імені, підтвердження фактів (при наявності).
7.7. Документів про встановлення батьківства (при наявності).
Вказані копії документів подаються на всіх зареєстрованих із заявником членів сім'ї та тих, які будуть вписані в ордер.
8. Копії* реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів) на всіх членів сім'ї заявника.
9. Копії* всіх сторінок трудової книжки заявника.
10. Квитанція про оплату житлово-комунальних послуг за останній місяць поточного року на об’єкт нерухомості за місцем реєстрації заявника.
11. Нотаріально засвідчена згода одного з батьків на проживання малолітньої дитини з іншим з батьків, у випадку роздільного проживання батьків (за умови включення дитини в заяву на видачу ордера)

*Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, надпис «Згідно з оригіналом» та дата засвідчення копії.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи