Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Підприємництво
Суб'єкт надання послуги Управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
Шифр послуги Н-10-03
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа — з 9:00 до 13:00
Вівторок, Четвер — з 14:00 до 16:00

Строк надання

15 календарних днів.

Результат надання

Погодження режиму роботи об’єктів сфери торгівлі та сфери обслуговування населення на території м. Тернополя або вмотивована відмова з вхідним пакетом документів.

Вичерпний перелік документів

Для об’єктів торгівлі, сфери послуг та закладів ресторанного господарства в стаціонарних спорудах, павільйонах:
1. Заява встановленої форми;
2. Копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету;
3. Копія документу, що засвідчує право власності або право користування приміщенням (договір оренди (суборенди), свідоцтво про право на власність);
4. Копія документу про готовність об’єкта до експлуатації;
5. Копія документу, що засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою (для павільйонів);
6. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим підрозділом Держсанепідслужби України (за наявності);
7. Погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується;
8. Копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів;
9. Копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території, укладеної із спеціалізованим підприємством, або зобов’язання про самостійне прибирання.

Для торгових кіосків, тимчасових споруд, автопричепів, лотків:
1. Заява встановленої форми;
2. Копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету;
3. Копія паспорта прив’язки тимчасової споруди, погодженого з управлінням містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради;
4. Копія документа, що засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою;
5. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим підрозділом Держсанепідслужби України (за наявності);
6. Погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується;
7. Копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів;
8. Копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території, укладеної із спеціалізованим підприємством, або зобов’язання про самостійне прибирання.

Для засобів пересувної мережі (автокав’ярні, велокав’ярні, автомобілі з реалізації питної води), торгових розносок:
1. Заява встановленої форми.
2. Копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету;
3. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого уповноваженим підрозділом Держсанепідслужби України (за наявності);
4. Погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується;
5. Витяг з протоколу засідання комісії по впорядкуванню розміщення об’єктів дрібнороздрібної торгівлі та тимчасових споруд побутового призначення.

Для кіосків, лотків в стаціонарних спорудах:
1. Заява встановленої форми;
2. Копія довідки з Тернопільської ОДПІ про відсутність заборгованості по платежах до місцевого бюджету;
3. Копія документу, що засвідчує право власності або право користування приміщенням (договір оренди (суборенди), свідоцтво про право на власність);
4. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим підрозділом Держсанепідслужби України (за наявності);
5. Погоджений суб’єктом господарювання асортиментний перелік продукції, що реалізується.

Для ринків:
1. Заява встановленої форми;
2. Копія документу, що засвідчує право власності або право користування приміщенням (договір оренди (суборенди), свідоцтво про право на власність), документу на землекористування (договір оренди земельної ділянки, державний акт на землю), грошової оцінки земельної ділянки;
3. Копія рішення органу місцевого самоврядування про надання земельної ділянки для організації ринкової торгівлі;
4. Копія документу про готовність об’єкта до експлуатації (для стаціонарних споруд);
5. Копії угод із спеціалізованими підприємствами на вивезення твердих побутових відходів та прибирання прилеглої та закріпленої території.

 

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи