Зал Зал 3 - Сектор надання послуг виконавчих органів ради
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-21-01
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

10 календарних днів

Результат надання

Довідка про перебування на кооперативному обліку у виконавчому комітеті ради або мотивована відмова. 

Вичерпний перелік документів

1.    Заява встановленого зразка.

2.Для осіб які не пройшли щорічну перереєстрацію перебування на кооперативному обліку та не поновили облікові дані:

2.1.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію  (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

2.2. Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для непрацевлаштованих), пенсійне посвідчення(для пенсіонерів) подаються   на всіх повнолітніх членів сім’ї, які включені у склад сім'ї для зарахування на квартирний облік.

2.3.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб які не поновляли облікові дані до 01.01.2013р.

2.4.Довідки про те, чи перебувають заявник та члени його сім'ї на кооперативному обліку за місцем роботи.

2.5.Свідоцтв про шлюб (у разі перебування у шлюбі).

2.6.Документи про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).

2.7.Свідоцтва про народження дітей.

2.8. Паспорти громадян України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію) або інших документів, що посвідчують особу.

2.8.1. При навності паспортів громадян  України у формі ID-картки необхідно пред'явити довідки  про реєстрацію місця проживання особи.

2.9.Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).

2.10.Судові рішення щодо набуття або зміни імені, підтвердження фактів (при наявності).

2.11.Документи про встановлення батьківства (при наявності).

2.12.Реєстраційні номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів), не пред'являються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки).

Вказані   документи пред’являються на всіх членів сім'ї.

2.13.       Пільгові  докумени, що посвідчують право заявника на пільги згідно законодавства (за наявності).

3.Для осіб, які поновили облікові дані – довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію  (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи