Зал Зал 1 - Сектор надання адміністративних послуг
Категорія послуг Земельні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ земельних ресурсів
Шифр послуги А-25-05
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа — з 9:00 до 13:00
Вівторок, Четвер — з 14:00 до 17:00

Строк надання

Місячний термін 

Результат надання

Рішення міської ради «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)», або вмотивована відмова

Вичерпний перелік документів

1.Заява,встановленого зразка, на ім’я міського голови.

2.Копія технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а саме:

2.1.Для юридичної особи копії  витягу або виписки з реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, статуту (1,2 і остання сторінки);

2.2.Для фізичної особи –підприємця –копія витягу або виписки  з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

2.3.Для фізичної особи-громадянина – копія паспорту (1,2 і сторінка з реєстрацією місця проживання), копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

2.4.Графічні матеріали (викопіювання з чергового плану міста 1:2000, план земельної ділянки з описом меж,  на яких зазначено місце розташування та розмір земельної ділянки);

2.5. письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки);

2.6. документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна (у разі наявності об’єкту нерухомого майна на земельній ділянці);

2.7. довідка про кількісні та якісні характеристики земельної ділянки, розподіл земель серед власників та землекористувачів;

2.8.договір оренди землі, або Державного акту на право постійного користування землею (у разі поновлення);

2.9. документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою, попереднім землекористувачем (у разі наявності);

3 Копія технічного паспорта (у разі наявності об’єкту нерухомого майна на земельній ділянці).

4. Довідка Тернопільської об’єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС  у Тернопільській області про відсутність заборгованості по сплаті податку чи орендної плати за земельну ділянку станом на час подання документів у ЦНАП.

5.Довідка (квитанція) про сплату комунальних платежів за місцем реєстрації проживання;

6. Копія витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку.

7. Копія рішення про надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

8. Фотофіксація (у разі наявності на з/д тимчасової споруди).

9. Копія паспорту прив’язки ТС (у разі наявності на з/д тимчасової споруди).

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи