Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Містобудування, архітектура та охорона культурної спадщини
Суб'єкт надання послуги Управління містобудування, архітектури та кадастру
Шифр послуги Н-14.2-14
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа — з 9:00 до 13:00
Вівторок, Четвер — з 14:00 до 16:00

Строк надання

Протягом 30 календарних днів.

Результат надання

Розпорядження начальника управління містобудування, архітектури та кадастру щодо присвоєння, зміни, анулювання адресного номера об’єкту нерухомості або відмова з вхідним пакетом документів.

Вичерпний перелік документів

Для присвоєння адресного номера новозбудованим об’єктам нерухомості потрібно подати:
1.Заява встановленої форми щодо присвоєння, адресного номера об’єкту нерухомості.
2.Копії документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію (декларація про готовність об’єкта до експлуатації, акта готовності об’єкта до експлуатації, сертифікат відповідності, акт державної приймальної (технічної) комісії про прийняття в експлуатацію об’єкта з  рішенням виконавчого комітету про його затвердження).
3.Засвідчена належним чином копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (у випадку, якщо дані не внесенні в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
4.Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
5.Копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичної особи).
6. Витяг з Єдиного державного реєстру для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (формує спеціаліст Управління).
7.Пропозиція балансоутримувача будинку.
8.Довідка про відсутність зареєстрованого нерухомого майна у м. Тернополі за запропонованою адресою.
9.Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (формує спеціаліст Управління).
10.Копія матеріалів інвентаризації (технічний паспорт).
11.Фотофіксація об’єкта нерухомості.
12.Виконавча зйомка в масштабі 1:500.
13.Довідка про сплату пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста, видана відділом квартирного обліку та нерухомості міської ради.

Для реконструкції об’єктів нерухомості (поділу чи виділу об'єкта, внаслідок чого утворюється окремий об'єкт нерухомості, об'єднання об'єктів нерухомого майна) та у випадку необхідності впорядкування поштових адрес існуючих об'єктів нерухомості потрібно подати:
1.Заява встановленої форми щодо присвоєння або зміни адресного номера об’єкту нерухомості.
2.Копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичної особи).
3. Витяг з Єдиного державного реєстру для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (формує спеціаліст Управління).
4.Засвідчена належним чином копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомості (у випадку, якщо дані не внесенні в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
5.Засвідчена належним чином копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (у випадку, якщо дані не внесенні в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
6.Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
7. Виконавча зйомка в масштабі 1:500.
8.Копія документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію (декларація про готовність об’єкта до експлуатації, сертифікат відповідності, акт готовності об’єкта до експлуатації, акт державної приймальної (технічної) комісії про прийняття в експлуатацію об’єкта з рішенням виконавчого комітету про його затвердження).
9.Висновок щодо технічної можливості поділу, виділу в натурі частки з об'єкта нерухомого майна, виконаний суб’єктами господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна (за необхідності).
10. Фотофіксація об’єкта нерухомості.
11.Довідка про відсутність зареєстрованого нерухомого майна у м. Тернополі за вказаною адресою.
12.Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (формує спеціаліст Управління).
13.Копія оновленого технічного паспорта на об’єкт.
14.Довідка про сплату пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста, видана відділом квартирного обліку та нерухомості міської ради.
15. Копія рішення виконавчого комітету міської ради про виведення з житлового фонду квартири (у разі реконструкції квартири під розміщення об’єктів невиробничої сфери).
16. Копія рішення виконавчого комітету про введення нежитлових будинків, споруд, нежитлових приміщень в житлових будинках до житлового фонду міста (якщо здійснювалось переведення нежитлових будинків, споруд, нежитлових приміщень в житлових будинках до категорії житлових).

Для анулювання адреси об'єкту нерухомості потрібно подати:
1.Заява встановленої форми щодо анулювання адресного номера об’єкту нерухомості.
2.Копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичної особи).
3. Витяг з Єдиного державного реєстру для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців(формує спеціаліст Управління).
4.Засвідчена належним чином копія документів, що посвідчують право власності на об'єкт нерухомого майна (у випадку, якщо дані не внесенні в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
5.Засвідчена належним чином копія документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою (у випадку, якщо дані не внесенні в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно).
6.Інформація про знесення (руйнування) будівлі і зняття її з технічного обліку.
7.Фотофіксація земельної ділянки.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи