Зал Зал 3 - Сектор надання неадміністративних послуг
Категорія послуг Квартирні питання
Суб'єкт надання послуги Відділ квартирного обліку та нерухомості
Шифр послуги Н-11-09
Графік запису на прийом в електронну чергу Понеділок, Середа, Четвер — з 9:00 до 16:00
Вівторок — з 11:00 до 16:00
П'ятниця — з 8:00 до 13:00

Строк надання

1 місяць

Результат надання

1. Повідомлення про видачу ордера на службову квартиру або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету для юридичної особи.
2. Ордер або мотивована письмова відмова на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету з вхідним пакетом документів заявнику.
3. Копія рішення виконавчого комітету про реєстрацію квартири в якості службової.

Вичерпний перелік документів

Реєстрація квартири в якості службової з видачею ордера працівнику.
1.Заява від адміністрації підприємства, установи, організації про реєстрацію квартири в якості службової та видачу ордера на службову квартиру (форма заяви додається).
2.Заява на видачу ордера (встановленого зразка), завірена у встановленому законодавством порядку.
3.Витяг з протоколу спільного засідання адміністрації та профспілкового комітету про реєстрацію квартири в якості службової та видачу ордера на службову квартиру.
4.Засвідчена у встановленому законодавством порядку копія документа про реєстрацію права власності на квартиру (на новозбудовані квартири у разі наявності) або засвідчені копії інших документів, що засвідчують право власності/ користування на квартиру.
5.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.
6.Акт обстеження житлових умов працівника, який отримує службову квартиру (з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок), виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.
7.Довідки з місця роботи про працевлаштування - для працевлаштованих, довідки з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.
8.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх зареєстрованих членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).
9.Копії:
9.1. Свідоцтв про шлюб (у разі перебування у шлюбі);
9.2. Свідоцтв про народження дітей;
9.3. Паспортів громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію);
9.3.1. При поданні копії* паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити копію* витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію* довідки про реєстрацію місця проживання особи.
9.4. Документів про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано);
9.5. Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені);
9.6. Судового рішення щодо набуття або зміни імені, підтвердження фактів (при наявності);
9.7. Документів про встановлення батьківства (при наявності).
9.8. Реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів) , не подаються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки.
Вказані копії документів подаються на всіх членів сім'ї.
10.Квитанція про оплату житлово-комунальних послуг за останній місяць поточного року на об’єкт нерухомості за місцем реєстрації заявника.
11.Нотаріально засвідчена згода одного з батьків на проживання малолітньої дитини з іншим з батьків, у випадку роздільного проживання батьків (за умови включення дитини в заяву на видачу ордера).
*Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, надпис «Згідно з оригіналом» та дата засвідчення копії.

Реєстрація квартири в якості службової без видачі ордера працівнику.
1.Заява від адміністрації підприємства, установи, організації про реєстрацію квартири в якості службової (форма заяви додається).
2.Засвідчена у встановленому законодавством порядку копія документа про реєстрацію права власності на квартиру (на новозбудовані квартири у разі наявності) або засвідчені копії інших документів, що засвідчують право власності/ користування на квартиру.

Видача ордера працівнику на службову квартиру.
1.Заява від адміністрації підприємства, установи, організації про видачу ордера на службову квартиру (форма заяви додається).
2.Заява на видачу ордера (встановленого зразка), завірена у встановленому законодавством порядку.
3.Витяг з протоколу спільного засідання адміністрації та профспілкового комітету про надання службової квартири.
4.Витяг з рішення виконавчого комітету про реєстрацію квартири в якості службової, виданий архівною установою.
5.Довідка про те, що службова квартира вільна з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок.
6.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (форма № 3) видана не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.
7.Акт обстеження житлових умов працівника, який отримує службову квартиру (з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок), виданий не раніше ніж за 1 місяць до дня подання документів.
8. Довідки з місця роботи про працевлаштування - для працевлаштованих, довідки з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї.
9.Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх зареєстрованих членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року).
10. Копії:
10.1. Свідоцтв про шлюб (у разі перебування у шлюбі).
10.2. Свідоцтв про народження дітей.
10.3. Паспортів громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію)
10.3.1. При поданні копії* паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити копію* витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію * довідки про реєстрацію місця проживання особи.
10.4. Документів про розірвання шлюбу (в разі коли шлюб розірвано).
10.5. Свідоцтва про зміну прізвища, імені та по батькові (якщо вони були раніше змінені).
10.6. Судового рішення щодо набуття або зміни імені, підтвердження фактів (при наявності).
10.7. Документів про встановлення батьківства (при наявності).
10.8.Реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів) , не подаються у випадку наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки.
Вказані копії документів подаються на всіх членів сім'ї.
11. Квитанція про оплату житлово-комунальних послуг за останній місяць поточного року на об’єкт нерухомості за місцем реєстрації заявника.
*Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, надпис «Згідно з оригіналом» та дата засвідчення копії.

Файли (інформація про послугу, інформаційна карточка, зразки заяв)


Попередній запис на вівторок та п'ятницю не передбачений. Щоденний графік роботи центру можна переглянути на сторінці Графік роботи