До відома суб’єктів господарювання !

Інформуємо Вас, що відновлено роботу порталу електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Тому, окрім адміністратора центру надання адміністративних послуг, декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки можна подати через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС (https://e-services.dsns.gov.ua/).

В ЦНАПі  з 02.01.2023 по 05.01.2023 року проводитиметься прийом заяв на компенсацію витрат щодо тимчасового розміщення  внутрішньо переміщених осіб за грудень місяць 2022 року.

Фізичні особи-громадяни України віком від 18 років, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину і безоплатно розміщували в цих приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, (крім членів своєї сім’ї) для покриття понесених ними витрат, пов’язаних з розміщенням внутрішньо переміщених осіб, повинні подати адміністратору ЦНАП для сканування наступні документи:

• документ, який посвідчує його особу.

Особа, яка звертається по довіреності - оригінал довіреності та документ, що посвідчує особу, на яку оформлена довіреність;

• документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.

Для заповнення заяви необхідні наступні документи: • реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника;

• номер банківського рахунку заявника для перерахування суми компенсації (за стандартом ІВАN, який складається з 29 символів);

• довідок внутрішньо переміщених осіб, яких заявник безкоштовно прихистив.

В ЦНАПі з 01.11.2022 по 05.11.2022 року проводитиметься прийом заяв на компенсацію витрат щодо тимчасового розміщення  внутрішньо переміщених осіб за жовтень місяць.

Фізичні особи-громадяни України віком від 18 років, які є власниками житла або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину і безоплатно розміщували в цих приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, (крім членів своєї сім’ї) для покриття понесених ними витрат, пов’язаних з розміщенням внутрішньо переміщених осіб, повинні подати адміністратору ЦНАП для сканування наступні документи:

• документ, який посвідчує його особу.

Особа, яка звертається по довіреності - оригінал довіреності та документ, що посвідчує особу, на яку оформлена довіреність;

• документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.

Для заповнення заяви необхідні наступні документи: • реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника;

• номер банківського рахунку заявника для перерахування суми компенсації (за стандартом ІВАN, який складається з 29 символів);

• довідок внутрішньо переміщених осіб, яких заявник безкоштовно прихистив.

З 1 листопада 2022 року набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 2022 року № 1180 «Про внесення змін у додаток до Постанови КМУ від 2 листопада 2016 р. №770», відповідно до якої ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг у сфері міграції.

 viber 2022 11 01 11 13 52 823

До уваги тернополян – власників жилих приміщень, які подають заяви на отримання компенсації витрат, пов’язаних з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб в електронній формі

З 01.11.2022 року заяви з пакетом документівна отримання даної послуги приймаються ВИКЛЮЧНО на нову електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (формат PDF)