Друк

Для цього 11 жовтня на засіданні виконавчого комітету затверджено графік роботи та перелік послуг, які можна отримати з використанням спеціального комплексу «Мобільний кейс». Рішення прийнято з метою організації та забезпечення доступності й підвищення якості надання адміністративних послуг для мешканців Тернополя за місцем перебування суб’єктів звернення певних категорій осіб, в тому числі осіб з інвалідністю.

Затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора. Зокрема, для мешканців доступні 37 видів послуг, ознайомитись з переліком яких можна тут.

 

Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»:

понеділок, вівторок – з 9.00 по 12.00 год;

четвер – з 14.00 по 16.00 год.

Нагадаємо, надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора виключно в межах м. Тернополя за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, у закладі соціальної сфери).

Категорії осіб, які мають право на отримання послуг з використанням «Мобільного кейсу» відповідно до цього Порядку:

Дія Порядку поширюється на внутрішньопереміщених осіб, які зареєстровані на території міста Тернополя.

Ознайомитись із Порядком надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг у місті Тернополі із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» можна тут.

keys